Sunday, June 24, 2012

Boring Day!!

Assalamualaikun guys.. see u once more.. hehehhe 
Today was horrible day for me because of can't go out.. hurm nobody invite me to go out.. hahhaha (tengah berduka laa nie)  ada sesiape nak pujuk kan x ? ajak laa kita kuar,, PLEZ.. ape lah aku nie nie ,  tibe - tibe jadi macam nie.. nie lah penangan kalau satu hari duk kat rumah jer.. boleh jadi giler..

Mesti nak tau kan nape lah aku wat title blog macam tu kali nie ?? agak- agak sape tau?? angkat tangan?? hahhaha x perlu pun laa.Hari nie hari ahad yang bosan bagiku. nape ea?? sebab nya roomate aku kuar ngan pakwe dye lah..hahhaha nape dye tak ajak? sebabnya "marka"(pakwe) dye nak kuar berdua jer ngan dye so its oke lah kan bagi laa peluang pada dowang. my roomate pun kuar lah lepas solat zohor.. hari nie downg naik moto zroooooommmmm.......

hahhahaha nasib baik laa dowang kuar lambat x de lah buntu aq nak buat ape kan.. so pas aku mandi , basuh baju n solat aq layan movie jap. Walaupun tah ape-ape jer cerita kan.. Pakwe saya tah mana tah menghilang lepas balik dari umah gjie..tadi gjie kuar dengan member aq.. hahahaha hope kali jer that girl bole jadi the best girl for gjie.. hahhaha

P/S: nak siap-siap t nak kuar makan lak.. hehhehe

No comments:

Post a Comment